Nog in Nederland - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van Yiri Hamoen - WaarBenJij.nu Nog in Nederland - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van Yiri Hamoen - WaarBenJij.nu

Nog in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Yiri

22 December 2013 | Nederland, Bodegraven

Afgelopen week hebben wij (Kirsten en Yiri) onze laatste werkdagen gehad. Nu zijn we druk bezig met het kopen van de laatste spulletjes, lieve vrienden gedag zeggen en beginnen met het inpakken van onze tassen.
Op tweede kerstdag zullen wij uitgezwaaid door vrienden/vriendjes en familie in het vliegtuig stappen om onze backpack trip te beginnen. We vliegen van Amsterdam naar Hong Kong, waar we na een korte tussenstop van 2 uur doorvliegen naar Sydney.

In Sydney zullen wij de eerste dagen van onze reis doorbrengen en uiteraard wordt daar Oud en Nieuw gevierd. In Sydney gaan wij onze reis vormgeven en zullen er plannen worden gemaakt. Voorlopig ligt nog alles open....

Jullie horen snel van ons!

• 22 December 2013 - 09:59

Liz:

Yeah! Nu kan ik je volgen:-) Succes met de laatste dagen hier meiden xx

• 22 December 2013 - 12:25

Esther :

Nou lieve meiden.... het aftellen is begonnen ;)
    we zijn trots op jullie! En natuurlijk n klein beetje jaloers...xxx mams

• 22 December 2013 - 22:00

T.Leny:

Lieve Yiri en Kirsten . Geweldige vooruitzichten voor twee avontuurlijke meiden .....
    Zie al uit naar alle krokodillen story's !
    Liefs en Goede reis !
    T. Leny

• 23 December 2013 - 16:24

Patricia:

Hallo Yiri en Kirsten,
    leuk en spannend dat we jullie kunnen volgen, heeeeel veel plezier en geniet ervan,
    tot donderdag want we komen jullie natuurlijk uitzwaaien,
    xx
    groetjes, Patricia

• 24 December 2013 - 17:10

Paps:

Nog 2237 minuten en dan hupla de lucht in voor een jaloers makende trip.
    Zorg dat die blog vol komt met mooie ervaringen, die je wilt delen.

Paps

• 24 December 2013 - 19:06

Oma En Opa Boov.:

Lieve Yit
    We willen je eventjes nog op deze manier een heeeele goede en geweldige reis toewensen.
    Soms zou ik ook nog wel zo jong willen zijn om ook zoiets te kunnen doen. Maar helaas ik te oud maar.......jij gelukkig niet. We hopen dat je onvergetelijke dingen gaat beleven. Die kan niemand je meer afnemen. Ook geen crisis of dergelijke.,
    Wees op je hoede en houd je hoofd goed koel..gevaren kunnen altijd op de loer liggen. Maar ja jij loopt zeker niet in zeven sloten tegelijk. Maar in eentje kan je al verzuipen. Ha.ha. Grapje hoor.we blijven je volgen en genieten nu vast van je berichten. Doe tante Truus en ome Piet onze hart groeten.de rest van de attentie die je voor hun koopt mag jij opmaken hoor. Heel veel liefs en een goede reis en behouden thuiskomst vast. Kusjes en een knuffel van ons. Oma en Opa Boov.

• 24 December 2013 - 19:36

Oma Boov. :

We vergeten ook Kirsten een hele goede reis toe te wensen. Sorry hoor meiden. Maar alle goede wensen zijn ook voor jou hoor.Oude mensen vergeten wel eens iets. Ik zal die fout niet meer maken hoor.dus alles geld ook voor Kirsten hoor. We leren je vanzelf wel kennen als we jullie volgen. Oma Boov.

• 27 December 2013 - 10:07

Maryvonne:

Heel veel plezier meiden! Ik moet even zoeken waar ik kan aanmelden dat ik een mail krijg bij een nieuw bericht, want ik vind het leuk jullie verhalen te volgen!